Edut
Kun järjestelmä on kytketty päälle ohjauspaneelista, voidaan aloittaa automaattinen ajoneuvon vaaittaminen tai tukijalkojen sisäänveto. Kaikki hoituu mukavasti kauko-ohjaimen napin painalluksella. Taattua laatua, koska Tesa-AutoLift-järjestelmä galvanoidaan Fiat tehtaalla. Galvanointi, jota käytetään, on seitsemän kertaa vahvempaa kuin tavanomainen galvanointi.
Turvallisuus
Tukijalkoja voidaan käyttää vain seisontajarru kytkettynä. Jos seisontajarru vapautetaan tai sytytysvirta kytketään päälle, kuuluu varoitussignaali, jotta voit nostaa tukijalat ennen liikkeelle lähtöä. Jos virransyöttö on häiriintynyt, voidaan AutoLift-tukijalat nostaa ylös manuaalisesti.
Helppo asentaa
Toimitus sisältää tukijalat, esikytketyn keskusyksikön, ohjauspaneelin, kauko-ohjaimen ja johdot. Mukana tulevien korotuspalojen ansiosta voidaan tukijalkojen pituutta säätää 300 mm 420 mm saakka pienin välein. Säädön pituus pysyy vakiossa 180 millimetrissä.
Mekaanisen järjestelmän edut
Tesa on ainoa valmistaja Euroopassa sähkömekaanisille tukijaloille. Ero mekaanisen ja hydraulisen järjestelmän välillä on ajoneuvon paino. AutoLift-järjestelmä sopii jopa 5,5 tonnia painaville ajoneuvoille, kun tietyt hydrauliset järjestelmät voivat nostaa jopa raskaita kuorma autoja. Useimmat matkailuautot ja ?vaunut ovat kevyempiä, joka tekee mekaanisesta järjestelmästä optimaalisen ratkaisun niihin.
- Mekaaninen järjestelmä ei ole riippuvainen öljystä eikä siten tarvitse huoltoa.
- Mekaaninen järjestelmä toimii ilman öljyä ja sopii siten äärimmäisiin lämpötiloihin.
- Hydrauliseen järjestelmään kohdistuu enemmän sivupainetta kuin mekaaniseen järjestelmään.
- Mekaaninen järjestelmä ei häiriinny pienistä pölyhiukkasista järjestelmässä.
- Mekaaninen järjestelmä ei menetä painetta pitkässäkään tuennassa tai jos öljyä ei ole riittävästi.