Noudatamme kuluttajaviraston reklamaatiolakeja ja -suosituksia, mikä tarkoittaa, että sinulla on 3 vuoden reklamaatiooikeus tuotteen vastaanottamisen jälkeen. Edellyttäen, että olet käyttänyt tuotetta hoito-ohjeiden mukaisesti ja normaalisti. Ensinnäkin me tai valmistaja yritämme korjata viallisen, jos se ei ole mahdollista, saat korvaavan tuotteen tai hyvityksen.
Sinun tulee aina reklamoida kohtuullisessa ajassa heti, kun huomaat vaurion tai vian. Kaksi kuukautta tuotteen vastaanottamisesta katsotaan kohtuulliseksi ajaksi.
Jos tuotteesi on toimituksessa rikki tai se on viallinen, tarvitsemme kuvan viasta. Heti kun huomaat vian, ota siitä kuva. Ota kuitti/tilausnumero ja ota meihin yhteyttä soittamalla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@campmarket.fi , niin autamme sinua reklamaatiossa.
Me jälleenmyyjänä noudatamme valmistajan suosituksia. Jotkut valmistajat tarjoavat pidemmän takuun. Useimmille tuotteille myönnämme kahden vuoden takuun, mutta sinulla asiakkaana on kuluttajaostolain mukainen kolmen vuoden reklamaatiooikeus, vaikka tuotteen takuu olisi umpeutunut. Lue lisää ostoehdoistamme.
Jos valituksesi hyväksytään, vastaamme kaikista valitukseen liittyvistä kustannuksista, mukaan lukien toimituskulut. Jos valitus hylätään, olet asiakkaana vastuussa toimituskuluista.
Mikäli paketti tai sisältö on vaurioitunut vastaanotettaessa, tulee siitä välittömästi ilmoittaa paikan päällä olevalle kuljetus yhtiölle. Tämän jälkeen sinun tulee ottaa meihin yhteyttä, niin autamme. Ota kuvia tuotteesta mikä on viallinen. Jos löytyy piilovaurioita, ota välittömästi yhteyttä ja ota myös kuvat, niin autamme tapauksesi kanssa. Jos epäilet, että pakettisi on kadonnut lähetyksessä, voit joko ottaa yhteyttä kuljetus yhtiöön itse ja he aloittavat etsinän ja pitävät sinut ajan tasalla tai ota yhteyttä niin autamme. Huomioithan, että kuljetus yhtiöillä on aina tietty määrä päiviä aikaa löytää pakettisi, se vaihtelee kuljetus yhtiöistä. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Pyrimme aina nopeuttamaan valituksen käsittelyä parhaamme mukaan. On aina surullista, kun jokin juuri vastaanottamasi tuote on viallinen tai jos se on saanut vian vain muutaman käyttökerran jälkeen. Noudatamme tuotteen valmistajan ohjeita tuotteen käsittelyssä. Yleensä valitus menee hyvin nopeasti muutamassa päivässä. Mutta joskus jos kyseessä on esim. teltta, markiisi tai mikä tahansa elektroniikkatuote, valmistaja yleensä vaatii, että tuotteen tarkastettavaksi. Vuodenajasta riippuen vian tarkastaminen ja korjaaminen voi kestää muutaman viikon. Kysymme aina näinä aikoina, jos sesonki on puolivälissä että voitko käyttää tuotetta niin, että et käytä sitä enempää vuoden aikana ja lähetämme sen sitten rauhassa tarkastukseen. Edellyttäen tietysti, että kyseessä on vain pieni virhe. Ilmoitamme sinulle aina ja pidämme sinut ajan tasalla valitusasian aikana.
Noudatamme kuluttajaviraston reklamaatiolakeja ja -suosituksia, mikä tarkoittaa, että sinulla on 3 vuoden reklamaatiooikeus tuotteen vastaanottamisen jälkeen. Edellyttäen, että olet käyttänyt tuotetta hoito-ohjeiden mukaisesti ja normaalisti. Ensinnäkin me tai valmistaja yritämme korjata viallisen, jos se ei ole mahdollista, saat korvaavan tuotteen tai hyvityksen.
Sinun tulee aina reklamoida kohtuullisessa ajassa heti, kun huomaat vaurion tai vian. Kaksi kuukautta tuotteen vastaanottamisesta katsotaan kohtuulliseksi ajaksi.
Jos tuotteesi on toimituksessa rikki tai se on viallinen, tarvitsemme kuvan viasta. Heti kun huomaat vian, ota siitä kuva. Ota kuitti/tilausnumero ja ota meihin yhteyttä soittamalla tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@campmarket.fi , niin autamme sinua reklamaatiossa.
Me jälleenmyyjänä noudatamme valmistajan suosituksia. Jotkut valmistajat tarjoavat pidemmän takuun. Useimmille tuotteille myönnämme kahden vuoden takuun, mutta sinulla asiakkaana on kuluttajaostolain mukainen kolmen vuoden reklamaatiooikeus, vaikka tuotteen takuu olisi umpeutunut. Lue lisää ostoehdoistamme.
Jos valituksesi hyväksytään, vastaamme kaikista valitukseen liittyvistä kustannuksista, mukaan lukien toimituskulut. Jos valitus hylätään, olet asiakkaana vastuussa toimituskuluista.
Mikäli paketti tai sisältö on vaurioitunut vastaanotettaessa, tulee siitä välittömästi ilmoittaa paikan päällä olevalle kuljetus yhtiölle. Tämän jälkeen sinun tulee ottaa meihin yhteyttä, niin autamme. Ota kuvia tuotteesta mikä on viallinen. Jos löytyy piilovaurioita, ota välittömästi yhteyttä ja ota myös kuvat, niin autamme tapauksesi kanssa. Jos epäilet, että pakettisi on kadonnut lähetyksessä, voit joko ottaa yhteyttä kuljetus yhtiöön itse ja he aloittavat etsinän ja pitävät sinut ajan tasalla tai ota yhteyttä niin autamme. Huomioithan, että kuljetus yhtiöillä on aina tietty määrä päiviä aikaa löytää pakettisi, se vaihtelee kuljetus yhtiöistä. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Pyrimme aina nopeuttamaan valituksen käsittelyä parhaamme mukaan. On aina surullista, kun jokin juuri vastaanottamasi tuote on viallinen tai jos se on saanut vian vain muutaman käyttökerran jälkeen. Noudatamme tuotteen valmistajan ohjeita tuotteen käsittelyssä. Yleensä valitus menee hyvin nopeasti muutamassa päivässä. Mutta joskus jos kyseessä on esim. teltta, markiisi tai mikä tahansa elektroniikkatuote, valmistaja yleensä vaatii, että tuotteen tarkastettavaksi. Vuodenajasta riippuen vian tarkastaminen ja korjaaminen voi kestää muutaman viikon. Kysymme aina näinä aikoina, jos sesonki on puolivälissä että voitko käyttää tuotetta niin, että et käytä sitä enempää vuoden aikana ja lähetämme sen sitten rauhassa tarkastukseen. Edellyttäen tietysti, että kyseessä on vain pieni virhe. Ilmoitamme sinulle aina ja pidämme sinut ajan tasalla valitusasian aikana.